The fabulous life

Magazinele second hand

Posted in Cluj, Rants by daianara on December 4, 2010

Nu stiu alte orase cum sunt dar in Cluj e plin de magazine second hand (sau second pe scurt). Au aparut cu ani in urma si au evoluat frumos (atat fizic cat si in mentalitatea cumparatorului) de la statul de “magazinul saracului”, in care e rusinos sa intri, la cel de “butic vintage”. Si sunt extrem de bucuroasa ca au reusit sa creasca asa. Pe langa asta, s-a dovedit a fi si un  business destul de bun, centrul orasului (locatie extrem de scumpa de altfel) fiind plin de astfel de magazine. Le recunosti foarte usor dupa reclamele din vitrine indicand haine de import Germania sau (mai nou) Anglia. Iar Tabita, in Cluj, e deja nume de casa si mi-e dor sa prind o promotie de-a lor cu orice articol la 50 de bani. :D

Oricat imi place sa merg la cumparaturi in magazine gen Zara sau Mango, parca nu-mi vine sa dau sute de lei pe o fusta sau o haina. Mai ales cand o gasesti si la 1/10 din pret.  Din pacate, fiind la serviciu toata ziua nu prea am cand sa merg sa scormonesc printre umerase dar maica-mea mereu ma uimeste cu ce descopera (palton de iarna impecabil, bluze H&M, camasi Armani, the works). Principalele plangeri pe care le-am auzit despre haine ar fi sa sunt fie uzate, fie purtate si deci neigienice. Ei bine, majoritatea hainelor pe care le-am vazut eu sunt nou noute, importate din strainatate fara a fi purtate vreodata. Cat despre curatenie, nu mi-am pus niciodata problema asta, oricum spalam temeinic totul. :P

Leave a Reply

