The fabulous life

Concediu

Posted in Personal by daianara on December 3, 2010

De azi (18.30 EET) intru in concediu timp de o saptamana (plus inca un weekend). N-am avut aventuri la mare sau la munte azi vara si recuperez acum. Planul principal e sa citesc The Girl with the Dragon Tattoo, sa vad apoi filmul si sa le compar. Vinerea urmatoare e zi de salar si am planuit sa bat magazinele second hand din Cluj in cautare de chilipiruri si apoi sa merg sa vad un film (daca gasesc ceva interesant). Cum e inainte de salar probabil nu o sa am experimente interesante (cooking or otherwise) dar sper ca macar sa am timp de studiat tonele de reviste cu retete pentru Craciun pe care le-a cumparat maica-mea. And sleep, 10 hours a day or more, sa scot toata oboseala din mine. I do declare it’s gonna be nice and warm and snuggly! :D

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. MMuerte said, on December 7, 2010 at 6:50 am

    Cu privire la “The Girl with the Dragon Tattoo”:
    Sa-i dam suedezului ceea ce-i a lui: titlul original al cartii este “Män som hatar kvinnor”, which literally translates as “Men who hate women”. Bineinteles ca, in intelepciunea lor capitalist-proverbiala, americanii l-au considerat un titlu necastigator, in terms of marketing… Ecranizarea fiind suedeza, titlul e tot ala original, ‘f’course. In aceste conditii, oricat de draga ti-ar fi engleza, recomand varianta tradusa (chiar bine) in romana a cartii.

    PS. Ce sa-i faci? Tupeul e mare. Tot ei (americanii) sunt cei care l-au vopsit pe mosu’ in rosu. Pana sa-si vâre Coca-Cola coada (undeva la finele anilor ’20), Santa era verde, bine-merci.

  2. daianara said, on December 7, 2010 at 9:35 am

    Da, am vazut mai tarziu titlul in suedeza. Stiu ca aici de dadea cu Gazeta Sporturilor (weird). Ce am observat a fost ca toata trilogia a fost publicata postum-Stieg Larsson a murit in 2004. Si ca a declarat senin ca a scris tot seara, dupa ce venea de la serviciu, for fun.
    Oricum, le aveam deja in biblioteca in engleza si estimez ca mai am cam o zi de citit pana sa termin cartea. :)

  3. […] cum am planuit mai devreme, saptamana asta am citit Barbati care urasc femeile (in engleza, unde a fost publicata sub […]


Leave a Reply

