The fabulous life

Wonderful Birthday

Posted in Personal by daianara on December 1, 2010

Ei bine da! Ieri a fost in sfarsit ziua mea, pe care, believe it or not, o asteptam cu nerabdare. Spun asta pentru ca imi aduc aminte cum eram anul trecut, dupa ce am trecut de 25 de ani. Adica putin destul de speriata de pragul asta psihologic si de tot ce urmeaza. And the cold, nasty weather didn’t help. Ce pot sa spun e ca nu aveam de ce sa-mi fac griji. Everything’s fine and I’m quite happy. Mi-a placut ce mi-a spus the boyfriend, cu aproximare: it’s not a birthday it’s a birth week. Hell yeah, now we’re talking!


Si cam asa si e. Propria mea mama a venit incarcata cu cadouri din Spania, unde a fost in vizita timp de o saptamana (and I got a kitchen torch, yes!). Colegele de la lucru mi-au cumparat si ele un cadou. The boyfriend a fost absolut minunat si am avut de toate: telefon de la multi ani dimineata, flori, cina, sampanie, felicitare si cadouri (yes, on top of all that). My old buddy Void mi-a facut cadou The Longest Journey pe Steam, joc pe care de-abia astept sa-l rebutonez alaturi de Dreamfall. Iar in weekend sarbatoresc si in familie cu traditionala masa festiva. :P

Ce m-a mirat a fost ca am primit o gramada de mesaje pe Facebook, site pe care, in mod surprinzator, nici nu-l folosesc. Asa ca ieri seara am stat sa le raspund tuturor celor care au postat acolo. Au fost colegi de liceu, de facultate, forumisti, prieteni, colegi de lucru si colege din Spania. Thank you all, it was a wonderful thing getting all those messages.

Ca recompensa am gatit o multime de goodies pe care le-am dat apoi la liber: brownies, sugar cookies and pizza to name just a few. Si la cat de repede s-au evaporat cred ca lumea a fost multumita de ele. Acum astept anul viitor relaxata, fericita si cat se poate de multumita. :D

Leave a Reply

