The fabulous life

Some updates

Posted in The world around me by daianara on October 20, 2010

Geez, parca n-am mai scris lucruri personale de secole. Dar liniste in online s-a tradus intr-o viata plina off-line. Si aia e important. :P

The boyfriend and I are doing fine si ne pregatim de Halloween. Inca nu m-am decis ce costum sa incerc dar aici am gasit o gramada de idei amuzante (like Twiter, gravedigger sau macelar). Saptamana trecuta am facut niste Halloween cookies si, in afara de glazura/decor care trebuie imbunatatite, au iesit destul de bine. Avand in vedere ca e cooking related, o sa las postarea detaliata pentru celalalt blog (si pentru cand o sa am ceva poze la indemana). Long story short, Amazon sucks and we had to make our own cookie cutters. *gasps

De cateva luni am inceput sa fac banking cu Alpha (in your face BCR!). Si am facut in sfarst pasul de a aplica (si primi!) un card de credit. Cu o limita de credit extrem de generoasa si conditii foarte avantajoase pentru mine (think 3 rate fara dobanda). In fine, mi-a dat posibilitatea sa cumpar odata toate lucrurile pe care le vroiam si tot ezitam. Si sa le platesc pe rand. Yay!

First thing was my new monitor. 20.1 inchi. Stiu ca sunt si mult mai mari dar l-am despachetat, intors pe toate partile, privit si admirat si mi se pare urias, comparativ cu vechiul CRT de 17 inchi. Glossy finish baby!

Mai imi trebuie cateva componente pentru pc (deja alese) si I’m all set. Tot dupa un research extensiv am gasit si aparatul foto pe care (de asta asta) chiar o sa-l cumpar. Nu mai vad rostul unui DSLR (timp redus, interese variate) asa ca am cautat o camera compacta care sa fie capabila de niste fotografii de calitate (prin asta inteleg ceva asemanator cu ce se gaseste aici). Dupa 50 de review-uri si o analiza a bugetului cred ca am gasit-o: Panasonic Lumix DMC-FS10. Are stabilizare optica de imagine, obiectiv wide-angle, zoom optic de 5X si filmare HD. Ain’t it pretty? They have it in pink too! :D

Saving the best for last, cred ca cel mai fain lucru pe care il facem e concediul de Revelion. Avem deja bilete de avion cumparate si rezervare la hotel facuta pentru o saptamana intreaga in Tenerife (insulele Canare) plus 2 zile (1 la dus si alta cand revenim) petrecute in Madrid. Ideea era sa gasim un loc care sa ne ofere ceva diferit de ce ne asteptam in acea perioada a anului (frig, zapada, vant, -20 de grade). Si insula (supranumita Insula primaverii eterne)  ne va oferi fix asta: soare, plaja, relaxare. Avem deja un mini-plan al celor 7 zile de acolo si parca sunt prea putine pentru cate lucruri avem de vazut/facut. Not that I’m complaining. :lol:

And now back to reading my book. Later! :D

Leave a Reply

