The fabulous life

Flanco si TVA-ul inapoi

Posted in Uncategorized by daianara on August 7, 2010

Ascultam azi radioul si am auzit o oferta interesanta de la Flanco. “Iti dam inapoi tot TVA-ul. Cumpara acum orice produs si primesti inapoi 24%”. Wow, suna grozav, nu? Pentru ca ce am inteles eu, maica-mea, taica-meu si, pretty much, everyone around e ca:

  • fie platesti un pret cu 24% mai mic decat cel de pe raft sau
  • ti se dau bani inapoi mai tarziu in urma completarii unui formular

Sounds too good to be true? It is. Am intrat pe site-ul Flanco si am citit regulamentul promotiei. Din care am inteles urmatoarele lucruri:

  • promotia se deruleaza pana in 31.08
  • in urma cumpararii unui articol de la Flanco se primeste un voucher valoric de 24% din valoarea cumparaturii.
  • care voucher trebuie folosit pana in 11.08.2010 – 20.08.2010. Desi promotia e valabila pana in 31.08
  • voucherul il poti folosi doar la o alta achizitie de la Flanco si doar daca noua achizitie are valoare mai mare sau egala cu cea initiala. So, daca ti-ai luat un frigider si apoi vrei sa-ti cumperi un aspirator si sa aplici reducerea ne pare rau, nu se poate.

Estimez vremuri grele pentru saracii angajati de la Flanco. Cred ca romanii vor sari pe oferta si se vor arde rau de tot. Si saracul angajat care nu are nici o treaba cu marketing-ul e cel care plateste. :(

Tagged with: , , , ,

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Marian Hurducas and Stiri de Cluj, Diana. Diana said: Am scris pe blog despre Flanco si oferta de TVA inapoi http://bit.ly/diWBl9 #cluj #romania […]


Leave a Reply

