The fabulous life

Fapte bahice si alte lighioane

Posted in Rants by daianara on February 24, 2010

Well, not really avand in vedere ca in marea majoritatea a zilelor am baut ceai ca sa-mi dreg stomacul dupa o saptamana de utilizat Cola pe post de H2O. Si fiindca am fost asa cu minte, miercurea trecuta am fost la un party cu mai multe premiere:

Prima data in Club (more like bar) 30 Plus. Desi treceam pe langa el aproape zilnic in timpul facultatii, acum a fost prima data cand am si intrat.

Prima data cand am luat parte la karaoke (in mai sus mentionata locatie e karaoke party in fiecare miercuri). Granted, we could have chosen better than “Girls just wanna have fun” but hey, it was a bunch of girls screaming, uhm… singing, what could you expect? :)

Prima data cand mi-am utilizat skill-urile noi capatate la dance school. Rezultat: 5 dansuri cu aceiasi persoana si un “ma depasesti” la final. :lol: I really don’t know what I was afraid of all these years.

De asemenea Zombie e my new favourite drink. Suna ca scos din ceva horror movie dar e rom alb, rom brun si lichior de caise. Couldn’t get more girly than that. Daca tot suntem la subiectul bauturi, ce nu mai incerc in viata mea e Long Island Ice Tea. Suna absolut inofensiv dar e, de fapt, un monstru de indus mahmureli si stari de rau pe baza: rom, vodka, tequila, gin, triple sec si…cola. Staying the fuck away.

Ah da, daca tot m-am apucat de batut campii: dupa aproape un an am revenit la radacini (ironic) adica black hair. Fapt care mi-a adus si porecla de Alba ca Zapada. Could have been worse. :)

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Copac said, on February 25, 2010 at 12:04 am

    Karaoke-ul e doar pentru japonezi; cântatul afon e pentru duş, momentele de singurătate absolută prin casă doar în chiloţi şi “Bă, ştii melodia aia… pam pam param pam? (…) E faină!”

    Spre ruşinea mea de care îmi este ruşine, am cântat şi eu la karaoke o dată, The Rolling Stones – Satisfaction, şi mă simţeam tare virgin alături de ceilalţi tipi cu care m-am încumentat să cânt.

  2. daianara said, on February 25, 2010 at 8:14 am

    Aici baietii au sarit de la Ronan Keating la Enter sandman de la Metallica. Mi-au dat sentimentul de comunitate restransa care face ceva complet jenant sub pavaza lui “what happens in 30plus stays in 30plus”. :D


Leave a Reply

