The fabulous life

Random thought #33

Posted in Random thoughts by daianara on August 26, 2009

Pe spatele pungii de chipsuri care mi se lafaie pe birou e desenata o mini piramida a nevoilor si sunt date indicatii pentru un stil de viata sanatos. Imi place sa cred ca un lucru rau poate fi compensat cu 1-2 lucruri bune. Nu intotdeauna, dar frecvent. Asa ca ma intreb, daca merg pe jos 30 de minute dimineata si 30 de minute seara, compenseaza asta mesele semi-zilnice la KFC si varii alte fast-food-uri locale? :P

11 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. xelomon said, on August 26, 2009 at 5:22 pm

    hmmmmmmmm.
    nu chiar compenseaza, dar clar ajuta.

  2. Elena said, on August 26, 2009 at 7:17 pm

    Cred ca piramida desenata pe punga de chipsuri e rezultatul obsesiei generale pentru alimentatie sanatoasa/stil de viata sanatos. E si amuzant intr-un fel, tocmai astia care fac chipsuri se gandesc sa-ti dea sfaturi. Mie mi se pare aiurea sa calculez ce si cum am mancat si cat fac sport si cat de sanatos e stilul meu de viata. Pe de alta parte, nu ma omor nici cu chipsurile, nici cu junk food si asta pentru ca prefer normal food.

  3. fiicabucurestiului said, on August 27, 2009 at 10:54 am

    haha, exact la asta m-am gandit dimineata in mega-image. un fresh de portocale si un pachet de tigari, va rog!

  4. Crash said, on August 27, 2009 at 11:17 am

    nu, nu se compenseaza, dar ajuta daca-ti faci iluzii :))

  5. daianara said, on August 27, 2009 at 11:47 am

    Nii, fete noi. :P
    @ Xelo Stiu ca si sportul ii necesar. Dar singurul pe care l-as face ar fi sa inot. And I don’t know how. Ghinion!
    @Red E amuzant daca sesizezi ironia. Si eu ma dau in vant dupa astea.
    @Fiicabucurestiului Doamne fereste sa ma apuc de fumat, as fi the devil incarnated. Desi ma tot bate gandul lately. Numai ca nu gasesc momentul potrivit. Sad?
    @Crash Nu-mi fac iluzii, I look naturally great. :P

  6. fiicabucurestiului said, on August 27, 2009 at 1:07 pm

    daca te apuci de fumat, trebuie sa te lasi de kfc. alege!:)

  7. daianara said, on August 27, 2009 at 1:54 pm

    Nuuuuu! Damn it! >.< Oricum, o sa incerc chestia asta, macar pentru o luna.

  8. xelomon said, on August 27, 2009 at 3:18 pm

    Ah, si eu as practica cu placere inotul. Si mersul pe bicicleta. Si niste karate.
    Adica numa’ chestii de nu le stiu :P
    In termeni mai seriosi: e greu cu inotul, unde dai de piscina curata, rezonabila ca pret si unde sa se faca si cursuri de inot?

    • daianara said, on August 27, 2009 at 4:48 pm

      Well, piscine curata-checked. Rezonabila ca pret-I’m a corporate bitch asa ca am gratuitate. Cat despre lectii de inot-asta ma omoara pe mine. Oricum la ce orar de lucru am, nu prind nici unul dintre cursuri. Nu vrea cineva sa ma invete si pe mine? Noaptea la 22, asa… :D

  9. mihai said, on September 21, 2009 at 8:16 pm

    ar fi bine daca in varful piramidei ar pune o cruce

  10. daianara said, on September 22, 2009 at 1:27 pm

    Salut si mersi de vizita. Ce anume te face sa spui asta?


Leave a Reply

