The fabulous life

Post Felsziget

Posted in The world around me by daianara on July 27, 2009
Se presupune ca te duci in concediu, te relaxezi, te distrezi, iti dai drumul&you fuck a stranger si vii inapoi cu bateriile incarcate
and ready for work, like a good little piece of the system. Well fuck it, nu-i asa.
Vii inapoi mai obosit decat inainte, n-ai chef de nimic decat sa dormi cateva ore si apoi sa fi iar pe drumuri. Sa mai casti ochii putin la
lumea asta care nu se reduce la 4 pereti si un monitor. Indiferent de cata informatie putem stoarce din calculatorul nostru.
NIN au fost superbi. Loud, energetic, beautiful. Me importa un pepino ca nu si-au cantat toate piesele.
Am auzit March of the pigs si a fost suficient. Am vazut-o pe gagica lui Trent si Creatrixa are poze. Give please!
Tg. Mures e un oras curat cu mancare e ieftina si buna. La fel de ieftin e si taxi-ul.
Rocada circula on time si le functioneaza aerul conditionat.

Se presupune ca te duci in concediu, te relaxezi, te distrezi, iti dai drumul&you fuck a stranger si vii inapoi cu bateriile incarcate and ready for work, like a good little piece of the system. Well fuck it, nu-i asa.

Vii inapoi mai obosit decat inainte, n-ai chef de nimic decat sa dormi cateva ore si apoi sa fi iar pe drumuri. Sa mai casti ochii putin la lumea asta care nu se reduce la 4 pereti si un monitor. Indiferent de cata informatie putem stoarce din calculatorul nostru.

NIN au fost superbi. Loud, energetic, beautiful.  Se comenta pe net ca au folosit curent electric cat tot Tg. Mures intr-un an. Me importa un pepino ca nu si-au cantat toate piesele. Am auzit March of the pigs si a fost suficient. Am vazut-o pe gagica lui Trent si Creatrixa are poze. Give please!

Tg. Mures e un oras curat cu mancare/bautura ieftina si buna. La fel de ieftin e si taxi-ul. Rocada circula on time si le functioneaza aerul conditionat. E vara deci big credit to them.

Deocamdata atat, merg sa dorm si io. Enjoy the pics. :)

PIC_0161

PIC_0159

PIC_0162

PS: Just for fun, aruncati un ochi aici si vedeti cine canta pe fundal. :lol:

Tagged with: , ,

11 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. thecreatrix said, on July 27, 2009 at 6:19 pm

    Pentru cine e fan adevărat, NIN au fost demenţiali. Mi-a plăcut bunul simţ a lui Reznor- a vorbit exact atâta cât să fie domn şi a fost sincer. Admirabilă eşti tu, copil drag, care ai stat lipită de gard 4 ore şi nu te-ai mişcat nici pentru să mergi la baie- şi astea doar pt NIN.

    Eu a doua zi am fost şi la Prodigy unde m-am intâlnit cu băieţii de sâmbătă, plus incă nişte prieteni din Cluj şi Mureş. A fost demenţial şi destul de măcel.

    O să îţi dau poza cu Mariqueen deşi aparatul meu mic este retard, dar se pot vedea o fustă mini şi nişte picioare demenţiale.

    Thank you, Trent! For the music! Am zis!

  2. Hubba said, on July 28, 2009 at 10:33 am

    Să-i trăiască lu’ domnul Reznor tot ce are prin casă! Plecăciuni şi asemenea!

  3. daianara said, on July 28, 2009 at 1:50 pm

    Hello Hubba. Nu stiu de ce dar am chef sa-ti spun glume cu Borat. Stiu ca vei intelege. :P

  4. thecreatrix said, on July 29, 2009 at 1:29 pm

    Unde-i ma, Borat?

    • Hubba said, on July 29, 2009 at 2:53 pm

      Borat a plecat în Belgia :)) Tocmai ce l-am dus la aeroport. A promis că se întoarce. Vrea să meargă la Peninsula şi anul viitor…

      • daianara said, on July 29, 2009 at 3:35 pm

        Io vreau sa stiu daca-l dau jos de pe avion, undeva deasupra Europei. :P

  5. xelomon said, on July 29, 2009 at 1:40 pm

    (siiiiiiiiiiigh) (siiiigh) (sigh) (no words)

  6. thecreatrix said, on July 29, 2009 at 6:03 pm

    Xelomon, pui mic ce esti!

  7. the mad hatter said, on August 1, 2009 at 11:56 pm

    Alea nu sunt poze, sunt minciuni!! (Asta zice un fan NIN cand vede poze mici de la concertul formatiei favorite :) )

  8. daianara said, on August 2, 2009 at 12:47 pm

    Is mari ma, is mari. Numai ca mi le reduce Flickr la dimensiuni. In original e de 2000 si ceva de pixeli pe 1600 (parca). :D


Leave a Reply

