The fabulous life

Random thought #29

Posted in Random thoughts by daianara on June 26, 2009

Ma enerveaza in momentul asta:

  • Ca nu sunt acasa si nu pot scrie si publica ce-as vrea.
  • Ca nu am nici un chef sa-mi revad drafturile, desi sunt constienta ca am puse deoparte niste chestii bune.
  • Ca trebuie sa stau o zi in plus pe aici ca sa imi sarbatoresc sefa. You’ll find me in Napoli Centrale tonight.
  • Ca m-am certat toata saptamana cu persoana care ar trebui sa-mi fie cel mai aproape. Si nu vad semne de mai bine.
  • Ca am vazut ceva ce m-a intristat and made me question myself and my motives. Si tot eu sunt de vina, coz I shouldn’t have been looking in the first place.
  • Ca mai am 2 saptamani pana iau salariul si deja am cheltuit mai mult decat trebuia.
  • Ca raul emotional se traduce in rau fizic.
  • Ca nu-i nimeni on-line/around in momentul asta to pour my heart out to.
  • Ca nu mi-am luat inca aparatul ala foto pentru ca trebuie sa strang bani pentru altceva ce inca e sub semnul intrebarii.

And many many more that I’ll remember as I walk down the street. Thanks for reading. :)

18 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. xelomon said, on June 26, 2009 at 9:32 pm

    awww… i am sorry, dear, and hope it will be better.
    Apropo, despre ap. foto – am niste colegi prin State care se intorc pe 11 iulie si aparatele foto sunt mai ieftine acolo. Daca te hotarasti ca vrei unul si faci rost de $ in timp util, ii pot ruga sa-l aduca de-acolo.

  2. thecreatrix said, on June 27, 2009 at 7:35 am

    Aidi bre, Daianara, a fost probabil doar o zi proastă. Te pup ca să îţi treacă.

    Deci in Pub a fost ca lumea, păcat că nu ai venit, lasă, next time la concerte, we shall see each other there. Eu am avut masă inchiriată, că era superfull. Am observat că in noul Pub vine exact lumea care venea pe vremuri dar şi multă lume “normală”, plus câteva piţipoance. La Napoli Centrale e fain dar e… scump, fată…

    Dacă tot vrei să cunoşti lume in Cj, de ce in weekend mergi acasă?

    Bloggerul Cici de ce tace?

  3. daianara said, on June 27, 2009 at 7:49 am

    Random answers to the 2 posts, cum imi vin, ca azi sunt in chatty mood:
    1. Gracias Xelo si Creatrix. Adevarul e ca am iesit azi noapte in oras si am ajuns sa rad cu lacrimi. Asa de bine dupa o zi asa de proasta nu m-am mai simtit de mult. :D
    2. De acord, uber scump in Napoli Centrale. 100 ml de vodka 25 de lei. Wtf? Din fericire am imparitit o pizza cu cineva si overall a iesit ok.
    3. Despre care pub era vorba? Irish? Music? La naiba, cand a devenit orasul asta pub city?!
    4. Xelo, I might take you up on that offer, iti trimit un mail si povestim, vale?
    5. Habar n-am de ce tace Danny, he wrote something on a previous post though…
    6. Merg acasa pentru ca ma agaseaza orasul asta si ma oboseste iar in week-end, teoretic, ar trebui sa am timpul meu liber, in care sa ma relaxez si sa am my stuff around. Si nu am my stuff in Cluj. Long story, daca vrei povestim in privat. :)
    7. Voi stiati ca nu-i voie cu aparate foto la Peninsula? -_-

    • bloggerulcici said, on June 29, 2009 at 7:58 am

      Danny tace pt. ca a cam fost plecat weekendul asta, vor aparea niste poze pe blog in curand care sa ateste lucrul asta, dar si pt. ca ii e greu sa se concentreze avand in vedere ca i-a murit o prietena buna. Nu stiu daca ati vazut stirile duminica, a cam dat pe toate posturile despre o fata care a murit in munti, la Piatra Craiului. In fine…
      Legat de Peninsula, am o experienta maricica cand vine vorba de mers la evenimente din astea, de obicei sunt interzise doar aparatele profesionale, chiar daca exprimarea lor nu e prea clara. Am luat si eu o tzeapa din asta la Creamfields si sper sa nu se mai repete.

      P.S. Pe mine cand ma invitati in pub? Tre s-o iau pe Daianara la un dans. :P

      • daianara said, on June 29, 2009 at 11:08 am

        Da, chiar am vazut stirea. Sorry about your friend. Niciodata n-am stiu ce sa zic in momentele astea. :(
        Tot legat de Peninsula, am trimis mail la organizatori si mi-au spus ca pot sa merg linistita cu aparatul. Acuma n-am intrat in detalii tehnice dar sper sa fie ok.
        Cat despre pub, noi se pare ca mergem saptamana asta dar am asa o impresie ca o sa fie o “girls night out”. Numa’ daca Creatrixa nu invita si ceva baieti. :P

  4. thecreatrix said, on June 27, 2009 at 8:14 am

    CEEEEEEEEEEEEEEEEEEE? nu e voie cu aparate? Adica hai sa fiu ţărancă: dau 80 de lei şi nu il pot poza pă Trent? Da ăştia au innebunit? Ce pula mea? Fuai ce draci am! Ce de căcat! La Novarock, un amic l-a pozat pe Trent de la fucking 2 metri! Oricum, ţi-am promis că mergem, apăi mergem!

    Xelomon este cea mai frumoasă fetiţă din lume şi păcat că nu am pozat-o goală când am avut ocazia!

    Irish Music Pub se numeşte mai nou, e fic ăla de pe Horea, ăla supercunoscut in caaare, eu incă mă simt bine.

    Faza aia trebe povestită in privat, neapărat! Clujul nu e un oraş de care să fuugi…

  5. daianara said, on June 27, 2009 at 8:45 am

    Citind de pe spatele biletultui: “Introducerea si/sau utilizarea in incinta a aparatelor foto, aparatelor video sau de inregistrare, precum si a obiectelor contondente (what?), sticle, cani, bete, arme, artificii etc, este strict interzisa”. Eu cred ca le trimit un mail la astia de la Peninsula sa ma plang (trimis in timp ce scriam asta, de fapt).
    Creatrixa, check it out: http://www.irishmusicpub.ro/evenimente.php?year=2009&month=6&y=2009&m=07&d=11 11 iulie! ^_^

  6. thecreatrix said, on June 27, 2009 at 9:15 am

    Creatrixa wants to see more new bands and of cors, this. Motive:

    1. sa fac poze. am un fetish cu formatiile de rock mai necunoscute. adica nu nin sau metallica, penca toata lumea va zice Ooo, îi ştiu pe ăştia! Dar pe aia mai mici, he heee, they are my treat. Luna Amara au cântat oki dar cel mai oki au cântat la TIFF AB4. Curat cristal! Şi pentru solist, Doru, am o veche, foarte veche obsesie…

    2. să ascult trupe noi. Eu is obsedată să aflu trupe noi. Din astea străine, am descoperit Noblesse Oblige, Vive la Fete, the Faint si multe altele. Văd că in Pub se promovează trupe noi, oricum, Andrei, PR-ul, il cunosc si e un supermeseriash. In orashul asta există sute de evenimente, spre deosebire de my hometown Tg Mureş unde e obvios de ce nu ma mai duc.

    3. imi place atmosfera de Pub chiar şi acuma, după 8 ani de mers acolo.

    O să îi văd pe Rava ăştia să văd ce produc. Cică am citit că cea mai bună trupă românească ar fi Byron.

  7. daianara said, on June 27, 2009 at 10:19 am

    Noah bun, am confirmare de la organizatori ca-i voie cu aparate foto. Yeeey!
    Never heard of Byron, ma duc sa-i caut pe Google. Cat despre AB4, mai exista? *honest surprise
    Creatrixa, hai sa mergem prin pub next week, ca eu n-am 8 ani de mers acolo si vreau sa recuperez!
    PS: If you ever wonder why my texts are total chaos…stop doing that! :lol:

    • thecreatrix said, on June 27, 2009 at 1:28 pm

      Pai am promis beutura, dau beutura! Io mi-s fata de cuvant, nu te joci!

    • bloggerulcici said, on June 29, 2009 at 7:59 am

      Da, chiar sa stii ca mai exista. :)

  8. thecreatrix said, on June 29, 2009 at 12:59 pm

    Cici, stai calm că o să ţi-o las ţie pe Daianara să o dansezi cât vrei. Să îi spui precum Joker din Batman ” Ai dansat vreodată cu Diavolul in lumina palidă a lunii?”

  9. daianara said, on June 29, 2009 at 1:41 pm

    Now hold on just a minute. I can’t dance with myself. Or can I?!

  10. bloggerulcici said, on June 29, 2009 at 4:44 pm

    Bun, creatrix, am incredere in tine ca o convingi. Daca nu, ii confiscam biletul la Peninsula. :P

  11. daianara said, on June 29, 2009 at 4:56 pm

    Singurul barbat cu care l-as insela pe Trent ar fi David Duchovny. Si nu cred ca vine prin Romania desi am auzit ca se vad destule OZN-uri la Baciu. :P

  12. bloggerulcici said, on June 29, 2009 at 10:02 pm

    Dezamagitor.

  13. thecreatrix said, on June 30, 2009 at 6:31 am

    Cici, stai calm, frate, mâine o scot la bere pe Daianara şi o conving de ce vrei tu!

    Daianara, eu nu l-aş inşela pă Trent.

    Am bileteee la Peninsulaaa!

  14. daianara said, on June 30, 2009 at 9:39 am

    Tu vorbesti Danny, ca esti vrajit de nevasta-sa din Californication. :P
    Creatrixa, it’s teen idols vs adulthood idols. There´s a degree of caring still left. :)


Leave a Reply

