The fabulous life

Short stuff

Posted in Moving pictures by daianara on May 28, 2009

What can I say, I like short films. A inceput initial din lipsa de timp/interes pentru pretentiile artistice de 2 (si uneori 8 ) ore ale unora. A continuat apoi din simpla si pura fascinatie pentru intensitatea mesajului care se poate transmite in nici 5 minute ( She and her cat) sau maxim o jumatate de ora (Voices of a distant star). Din pacate sunt relativ putine (or I might not know them all :P). Sunt si mai putini cei carora le plac filmuletele astea.
But lookie what won at Cannes this year. :D

PS: If you have more, post them here. I’d love to see them. :D

16 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. thecreatrix said, on May 28, 2009 at 8:04 pm

    Eu la cultura publicitara si short films artsy fartsy sunt praf.

    Nu mi-a plăcut filmuleţul de mai sus.

    Părerea mea.

    Recomand Gata sa Explodez (Voy a Explotar) in cadrul TIFF (Iulius Mall, sambata) si Cea mai fericita Fata din Lume, tot la TIFF.

    De Voy a Explotar sunt obsedata de 1 an.

  2. daianara said, on May 29, 2009 at 7:48 am

    Nu ti-a placut nici unul sau doar the voodoo one? :D Am vazut acuma trailerul la Gata sa explodez. You can’t imagine how happy I am I speak Spanish and understand everything. ^_^
    Pe mine ma tenta “Posibilitatea unei insule” dar ruleaza de 2 ori, la 12.30 si la 18.30 si oricum nu il prind. -_-

  3. thecreatrix said, on May 29, 2009 at 8:05 am

    Voodoo nu mi-a placut. Shi nici dupa alte “filme scurte si destepte de arta” nu ma omor. Desi le pot aprecia.

    Gata sa explodez e genial pt ca e in spaniola din Mexic, in slangul ala, pe care o stapanesc foarte bine, pt o neprofesionista care o vazt Mexicul numa in poze. Papa, soy un pendejo y un cabron. Sambata am fugit catre Iulius. Desi este sacrilegiu sa bagi asha film in cacatul ala de Iulius.

    Stii ce am observat?

    http://www.slicker.ro si
    http://www.facebook.com/pages/Cluj-Napoca-Romania/Evenimente-in-Cluj-Napoca/193401255064

    Am zis, heeeyy, desi orashul asta are viata, frate. A fost votat Clujul cel mai plin de cultura orash din RO (dupa Bucuresti) si eu nu stiam de ce. 3 ani de angajare m-au facut sa uit unde locuiesc si ce chestii am de vazut aicia. Dupa studentie, recunosc ca am fost cam zombie.

  4. daianara said, on May 29, 2009 at 8:16 am

    Dap, are ceva viata in el. Eu am vazut ieri poster cu trupa Deko, singura de stand-up din Ro care imi place si imi ziceam “ce fain, am unde sa merg”. Din pacate am observat afisul la o zi dupa ce a fost spectacolul. :lol:
    Anyway, am observat ca job-ul ne altereaza pe toti asa. Must find way to break the circle!

  5. thecreatrix said, on May 29, 2009 at 9:23 am

    You are speaking my language, girl.

    Uite, eu de aia mi-am facut thecreatrix, ca sa ies din cerc, sa ma joc cu fantezia, sa vbesc cu oameni destepti, sa scriu, sa ma ocup de mica mea arta etc. Apoi m-am apucat de sport. Si incet incet o sa traiesc din nou. Futu-i mama ei de treaba!

  6. daianara said, on May 29, 2009 at 2:47 pm

    Creatrix, de scris scriem, in curand ne apucam si de fotografie, mai lipseste doar partea de muzica/filme. Problema ar fi ca sunt complet afoana. But like that’s gonna stop me. :P
    And did I mention I like people who say “fuck”? I do! :D

  7. thecreatrix said, on May 29, 2009 at 4:45 pm

    Fata mea, se pare ca internetul nu este inutil:-) se gaseste lume interesanta:-)

    Partea de muzica si filme, eu chiar ma stiu si pot oricand recomanda, unele sunt la mine pe blog, dar in genere, chiar pot recomanda chestii faine customized persoanei dornice de “cunoastere”. Si daca iti place NIN, atuncia, deja te respect!

    Si mie NIN mi-a fost recomandat de curand si am zis OMG, trent is da genius!

    Daca mergi la Gata sa Explodez sambata la Iulius Mall la 4.30, da un semn.

  8. thecreatrix said, on May 29, 2009 at 4:48 pm

    Eu arat ffff girlish dar am apucaturi destul de masculine uneori, gandesti ca nu sunt normala: comentez despre femei bune la modul nu foarte ortodox, la chefuri ma mai ametesc, folosesc cuvantul “fuck” fara nici o rusine shi iubesc fotbalul. I say fuck a lot. Fuck fuck fuck.

  9. daianara said, on May 29, 2009 at 6:39 pm

    Ma flatezi. :)
    Week-end-urile de obicei sunt plecata din oras (like now) asa ca daca nu-mi programez din timp ceva slabe sanse sa ajung. Dar o sa ma uit la programul de saptamana viitoare sau poate prind chiar duminica seara ceva.:D
    Legat de partea a 2-a, eu ce sa mai spun, toata lumea cand ma cunoaste prima data se gandeste “who died and made this bitch queen?”. Dar thanks to a certain somebody am invatat si eu sa fiu mult mai outspoken fara absolut nici o jena. Si adevarul e ca asa de bine se potriveste uneori acel “fuck” in conversatie/pat/strada, ca efectiv as fi moarta fara el.
    PS: Imi place cand iti mai amintesti ceva si bagi al 2-lea comentariu. :P

  10. Devland said, on May 29, 2009 at 9:21 pm

    “Reach” was nice. Look up “Der blaue affe”.

  11. daianara said, on May 30, 2009 at 6:56 am

    45 minutes? Too long. :P

  12. the mad hatter said, on June 8, 2009 at 1:23 pm

    Wow, acum vreau sa revad ‘She and her cat’. Chiar iti multumesc ca mi-ai amintit de el, m-a impresionat cand l-am vazut…

  13. daianara said, on June 8, 2009 at 3:13 pm

    And we have an anime fan! Vezi si 5 cm/s, daca nu ai facut-o deja. Nu e short film dar e superb.

  14. omu' de la colt said, on July 10, 2009 at 8:59 pm

    nu incerc sa imi fac reclama la blog … dar s-ar putea sa gasesti cateva filmulete scurte destul de bune la mine ( printre care si asta ) . da un search pentru ‘spotd’ .

  15. omu' de la colt said, on July 10, 2009 at 9:02 pm

    p.s. o sa trebuiasca sa urmezi tu manual linkurile ( cand m-am mutat cu blogul s-au schimbat formatarile si embed’ul nu a mai functionat pe blogger ) .

    poti sa stergi comentariul asta dupa ce il citesti .

  16. daianara said, on July 10, 2009 at 10:08 pm

    Absolut superbe! Gracias! :)


Leave a Reply

