The fabulous life

Listen to the girl

Posted in Café de la Musique, Rants by daianara on May 15, 2009

lost_aus3

Tot shufflings songs (told you I’d be back) am dat de o piesa pentru care n-am avut dispozitia necesara de ceva timp. Am descoperit-o pe coloana sonora la “Lost in Translation”, unul dintre cantecele care le tinea de urat personajelor in singuratatea lor din Tokyo. As about so many other things, nu pot spune ca mi-a placut filmul in totalitate. Dar, ca de obicei, mi-au placut o multime de lucruri din el. Si sfarsitul. Definetly the ending. :D Iata ce scriam acum aproape un an (15 iunie 2008, sic, am si time stamp :P), dupa ce-l terminasem de vazut.

L-am vazut si eu cu 5 ani intarziere. 2 people, both married, both “alone” in Tokyo. 
Pentru florile roz de plastic din apartament.
Pentru castile meseriase ale lui Charlotte.
Pentru ca uneori ai mai multe in comun cu un strain decat cu cei alaturi de care ai petrecut o viata.
Pentru ca poti sa fi incojurat de oameni si tot singur.
Pentru incapatanarea japonezilor de a nu vorbi vreo alta limba chiar daca stiu ca nu ii intelegi.
Pentru privelistea asupra Tokyo-ului.
Pentru mesajul de la sfarsit.
Pentru muzica superba.

So if you’re curious about the song, it’s here. A da, link de pe Trilulilu (note to self: do post about stupid names that catch on) coz Youtube a scos video-ul care ma interesa (cu imagini din film) si le-a lasat doar pe cele in care college students isi interpreteaza cover-ul. -_-

PS:  Original pic location.

Tagged with: ,

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. thecreatrix said, on May 15, 2009 at 7:39 pm

    mor dupa scarlet. e divina. very much my type.

  2. daianara said, on May 15, 2009 at 7:53 pm

    Ca sa parafrazez, she makes me wanna be a blonder person. :lol:

  3. thecreatrix said, on May 15, 2009 at 7:56 pm

    Eu nu mă omor după blonde, insă Scarlet face o excepţie de la regulă due to her girlieness.


Leave a Reply

