The fabulous life

Iar cumpar carti

Posted in The book shelf by daianara on May 12, 2009

Carti bune si carti proaste, romane de sute de pagini sau fituici pe care le-as termina in 2 ore, mari si mici, cu o coperta cartonata si fina la atingere sau paperbacks trecute deja prin zeci de maini.

Si urasc Carturesti.  -_- Bine, de fapt iubesc Carturesti, sunt superbi si as putea sta acolo cu orele, just browsing books and smelling tea.  De fiecare data cand intru acolo gasesc ceva care imi place.

Azi am intrat sa cumpar Opium. O vazusem in week-end la Cosmic Audrey. Si ratacind ca buimaca pe net, fara ochelari, am crezut initial ca scrisul de pe coperta e de fapt o dedicatie pentru ea. Apoi m-am lamurit dar imi place in continuare conceptul. Vreau sa cumpar o carte pe care stiu ca o vrea cineva si sa ascund un mesaj intre pagini. Scris de mana, eventual cu un stilou. I know it would mean the world to me.

 Dar divaghez.  Am iesit de acolo, half an hour later cu 3 volume in plasa, in loc de 1. Sa speram ca imi vor tine de foame in urmatoarea luna.  :D

Opium rao-micdictionarpentruindragostiti.jpg Platon

Tagged with: ,

19 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. thecreatrix said, on May 12, 2009 at 1:06 pm

    nu imi place in carturesti ca sunt cartile foarte scumpe. ce comentariu din topor…

  2. thecreatrix said, on May 12, 2009 at 1:09 pm

    shi ce ma enerveaza la majoritatea cartilor este lipsa juiciness-ului. la fel ca la bloguri. asha si la carti. 90% sunt plictiseli pure, si blogurile si cartile. eu consider ca o literatura care te plictiseste nu merita scrisa.

    cartea mea preferata este- mega cliseu- orbitor de cartarescu.

    si cartea cea mai recent citita, ceva blockbuster de asta, soni- despre o fata care are cancer si care mai are 6 luni de trait si care, deshi slabutza carte, mi-a schimbat viziunea asupra vietii mai mult decat au facut-o cartile destepte.

  3. xelomon said, on May 12, 2009 at 1:49 pm

    Ah, te invidiez ptr Platon si ornitorincul…
    Poate scrii despre ea dupa ce o citesti, mi-a placut ce se zice pe la Nemira despre ea.
    In rest, timp sa ai de citit, ca de foame sigur tin! :)

  4. daianara said, on May 12, 2009 at 1:58 pm

    @The Creatix Eu singura carta pe care am citit-o de la Carturescu e (la fel de mare cliseu) “De ce iubim femeile?”. In my defense I’d like to say I was young back then. Despre Orbitor am auzit…destule incat sa ma faca sa-l trec pe lista de viitoare cumparaturi. Si nu mi se pare mai scump Carturesti. De obicei verific preturile pe net inainte si sunt aceleasi.
    @Xelomon Mai am pe acasa (dintr-un shopping spree anterior) ceva carte fix pe tema asta, filosofie pentru profani, luata la misto si explicata prin tot felul de anecdote. Cred ca o sa fac un 2 in 1 cand apud la ele. Deocamdata am la capatul patului “Procesul”. Estimez ca o s-o termin in vreo…3 luni. Asa de bine dorm de la ea. :))
    Edit: Si inca o chestie. Observ ca Nemira isi diversifica serios oferta de titluri trecand de la SF only la “Platon si ornitorincul” sau colectia de “Ghidul Xenofobului”. Ah, ce pacat ca nu-l aveau si pe cel despre francezi la librarie, sa stiu ca mi se rupea plasa si cardul si tot il luam si pe ala.

  5. Scrattt said, on May 12, 2009 at 3:20 pm

    Iti inteleg pasiunea pt carti, ultima carte citita de mine a fost celebrul alchimist de Coehlo, urmata la Jane Eyre ( classic thing ).
    Keep reading, face bine :P

  6. daniel said, on May 12, 2009 at 4:08 pm

    @daianara: multumesc pentru cuvintele frumoase
    @creatix: de unde si pana unde? pretul cartilor de la carturesti este pretul recomandat de edituri, acelasi pentru toate librariile, chiar si pt tarabe -cu exceptia diverta. adica daca treci pe la ei, vei constata diferente majore de pret fata de restul lumii.
    la noi ai chiar si promotii regulate si nu neaparat la chestii nevandute de sapte ani, ci chiar titluri foarte bune.
    asa ca nu inteleg comentariul tau si il consider incorect.

  7. thecreatrix said, on May 12, 2009 at 4:33 pm

    @daniel si daianara: multumesc de update. nush de ce mi se parea scump carturestiul.

  8. daianara said, on May 12, 2009 at 5:11 pm

    @Daniel Wow, ce rapizi sunteti voi cei de la Carturesti, chiar nu ma asteptam sa starneasca asa interes comentariul meu. Dar ca sa raspund, n-ai de ce, it’s an honest opinion. Si astept noile promotii. :D
    @Scratt Dintre clasici am si eu “Marile Sperante”. Desi sunt cam reticenta sa o citesc in romana, e un cadou de suflet. :)
    @Creatix Daca dau o tura pe acolo nu pot sa nu cumpar ceva. Bine, lucrez si in Mall asa ca e fix sub botul meu toata ziua. :P

  9. thecreatrix said, on May 12, 2009 at 6:31 pm

    Unde lucrezi in Iulius Mall?

    Nu ca ash da eu pe acolo des, insa fac exceptie pt pizza hut.

  10. DrLyana said, on May 12, 2009 at 9:06 pm

    In ultimul timp imi e frica sa mai intru in vreo librarie. Pentru ca trebuie sa fac niste lucruri si daca ajung undeva unde pot cumpara carti adio bani :D

  11. Crash said, on May 13, 2009 at 6:25 am

    Pai daca stai sa te gandesti ca relaxarea suprema e sa citesti, este normal sa-ti placa sa cumperi carti. Chiar si de la scumpul Carturesti. Care e relaxarea de ta de pe locul doi?

  12. daianara said, on May 13, 2009 at 8:09 am

    @Creatix In Business Center. The glass building behind the glass building.
    @Crash How geeky will I sound if I say “playing games”?
    @Liana Stiu sentimentul. M-a tinut 2 luni abstinenta. Apoi n-am mai rezistat.

  13. Crash said, on May 13, 2009 at 2:01 pm

    Sa stii ca ma asteptam la un raspuns ascuns intr-o parabola, dar ce-ai spus, m-a uimit. Nu mai caut dovezi, am aflat tot ce-mi trebuie!

  14. daianara said, on May 13, 2009 at 2:30 pm

    Meaning? :D

  15. bloggerulcici said, on May 14, 2009 at 6:48 am

    Pofta mare sa ai! :D

  16. Andrey said, on June 28, 2009 at 3:54 pm

    ba sunt scumpe cartile la Carturesti, le-au scumpit in februarie , si apoi au tras rapid afis “aici paltesti pretul corect”

    eu deja dau geana pe la depozitele editurilor:)

  17. daianara said, on June 29, 2009 at 11:17 am

    Mnoah, n-am avut niciodata un simt realist al banilor asa ca…tot ce se poate. :)

  18. daianara said, on August 18, 2009 at 9:47 am

    @alina florentina Cu parere de rau, e prima data cand nu aprob comentarii aici. Get over yourself.

  19. daianara said, on August 18, 2009 at 3:53 pm

    Draga Ally Flor,

    Nu stiu ce problema ai tu cu The Creatrix (daca tot urasti pe cineva, macar scrie nick-ul corect). In caz ca nu stiai, Creatrix are propriul blog (pe care sunt sigura ca-l poti gasi) si chiar o adresa de email la care-i poti scrie. Comentariile de aici nu ti le aprob pentru ca nu au nici o legatura cu blog-ul meu. Have fun with your obsession(s) somewhere else.

    Te salut.

    D.


Leave a Reply

