The fabulous life

Ganduri de noapte

Posted in Café de la Musique, Mellon Collie has the blues by daianara on May 9, 2009

E trecut de 23 si m-a apucat dispozitia creativa. Se intampla destul de des la orele astea, cand mintea e ceva mai libera. Am chef de scris. Nu mult, nu esee, dar ceva mai mult decat un gand. Am gasit (inca) un concept destul de fain pentru o fotografie. Now I only need someone to help me carry a bathtub around town. :P And the camera, of course.

Anyway, vroiam de ceva timp sa fac un bash Madonna post. Asta pentru ca sunt silita sa-i vad coapsele imbracate in ciorapi plasa prin oras, ca forma de promovare pentru concertul ei. De care nu sunt deloc interesata. Am eu ideea asta stupida despre cum e sa imbatranesti frumos  si femeia asta o violeaza in mod constant. Yeah, I read her story. No, I’m not impressed.  Sex, drugs & rock’n’roll pretty pop have their age.  50 is not it. Coz raman unele urme, pe care nici bisturiul celui mai priceput chirurg nu le poate scoate.  In plus,  inteleg ca la varsta aia o femeie vrea sa se simta dorita in continuare. It’s in our nature to be needy and cling to people and ask “do you love me?” 1000 times and still not be satisfied with the answer.  Dar sa-i dai cu piciorul idiotul care ti-a fost alaturi 7 ani  (sorry Guy, loved Snatch anyway) for a whim…that’s just not kosher.

In schimb sunt destul de entuziasmata de festivalul Peninsula de anul asta. Vin Nine Inch Nails, Prodigy si Blondie. And I really feel like going. Destul de ironic avand in vedere ca acum jumatate de an, habar nu aveam cine sunt NIN.  Some people can still teach us good things. :) Va las cu ce ascult pe moment de la ei. Nu Closer, nu The Perfect Drug, ci un cover: Get down, make love.

Note to self: ffs, get moving and do that audio cd already.

19 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. TheCreatrix said, on May 10, 2009 at 6:48 am

    da, da, si eu ascult NIN mai nou si sunt geniali!! noi vrem sa ajungem la novarok in austria, evident, daca se opreste din marshaluit gria porcina pe acolo!

    e faina peninsula, eu suny din tg mures si iti recomand sa te duci!

    madonna, in chiloti la 50 de ani, funny…

  2. daianara said, on May 10, 2009 at 9:40 am

    Atunci o sa te intreb mai incolo cum pot ajunge la Peninsula, unde se poate sta si varii alte lucruri de care are nevoie un newbie in alt oras. :D
    Can’t wait for summer. Sper sa pot convinge mai multa lume sa vina cu mine. ^_^
    Cat despre swine flu, see here for a lighter take on things: http://img261.imageshack.us/img261/6786/songchartmemesswineflu.jpg

  3. Cypress said, on May 10, 2009 at 11:32 am

    People who “just heard of” NiN and they love it, make me remember these Tool lyrics:

    “I, met a boy, wearing Vans, 501s, and a
    Dope beastie-tee, nipple rings,
    New tattoos that claim that he
    Was OGT,
    back in ’92,
    from the first EP.

    And in between
    Sips of Coke
    He told me that
    He thought
    We were sellin’ out,”

  4. TheCreatrix said, on May 10, 2009 at 2:51 pm

    Se sta la cort, in zona concertelor, este beton, se simte mana baietilor de la sziget (festivalul-parinte), e plin de magazine si nu este violenta deloc. very hippie tg-mures…asha este…daca o sa am drum acolo in timpul peninsulei (doar o data vine NIN in fucking tg mures) deci daca o sa fiu prin zona, o sa sarim impreuna.

    prietenii mei care se duc sunt extatici ca uiteee vine trent si liaaammm in my backyard! langa blocu meu, ma!

  5. daianara said, on May 10, 2009 at 5:25 pm

    @The Creatix: Eu, cand am auzit prima data de festivalul asta si ca vin NIN, credeam ca e vorba de cel din Ungaria. Imagine my surprise! De-abia astept. Deja ma pun pe rezervat bilete, intrebat cunostiinte si verificat places to stay (n-am cort :( ). Si daca o sa fi in zona: da, absolut! And I’ll record it on film.
    @Cypress: Comentezi? :P Everything has to start somewhere.

  6. Cypress said, on May 11, 2009 at 9:28 am

    In the good ole’ days we made mash potatoes out of metal newbies :)):P

  7. daianara said, on May 11, 2009 at 12:11 pm

    Don’t worry, you’ll always have Alakon to play with (you). :P

  8. thecreatrix said, on May 11, 2009 at 1:25 pm

    eu sunt asha mai de neam prost si ma duc sa urlu “TRENT, lingi microfonul alaaa?”

    I love trent, i love himmm omg!!!

    (ca in Closer)…

  9. thecreatrix said, on May 11, 2009 at 1:26 pm

    Closer- ma refeream că acolo linge microfonul absolut divin….

    ce ziceam…i love him i love him!

  10. daianara said, on May 11, 2009 at 3:58 pm

    Creatix, iti dai seama cate teen chicks o sa fie acolo? Ma pufneste rasul. :D

  11. thecreatrix said, on May 11, 2009 at 4:55 pm

    Diana, Trent nu canta pentru pokemoane. Ceea ce am observat este ca NIN are publicul format din…barbati, majoritatea. Nu pipiţe, nu gagicuţe, nu fane HIM, ci bărbaţi. Straight. Deci nu cred ca va fi pokemoneală feminină. Ce dracu poa să inţeleagă gagicuţele din albumele NIN?

    Poate se sperie de I wanna fuck you like an animal.

    BTW Trent este…logodit! Shi iubita lui, o cheama Mariqueen si activează in trupa psihedelica hippie West Indian Girl şi este bunoacă tare şi, se pare, insărcinată cu Trent. Să le fie intr-un ceas bun, vai ce fericită sunt pentru el!

  12. thecreatrix said, on May 11, 2009 at 4:57 pm

    Să nu il confundăm pe Trent Reznor cu Ville Vallo, totuşi, când vine vorba de public.

    Offtopic: mi-am luat trepieeeddd si e foarte inalt si foarte faaaainn. Să mă ajute Ăl de Sus că om mai atehnic decât mine nu există in Cluj-Napoca.

  13. daianara said, on May 11, 2009 at 5:04 pm

    Creatix, imi suna in minte acuma niste versuri, destul de potrivite pentru viata asta de zi cu zi:
    “E cool de tot, minorele`s bune de tot
    La majorat vor gang-bang, nu tort”
    Fuck’em. Eu vreau sa-mi traiesc tineretea asa cum nu mi-am permis acum cativa ani. Si mai mult decat orice sa fie frumos nu whore-ish, if you know what I mean. :D

    Anyway, da, am vazut ca e logodit. Good for him. Interesant de vazut varsta la care se mai calmeaza barbatii. :P O sa caut trupa ei prin wek-end, sa vad ce poate. Thanks for the tip.
    Si legat de trepied, eu saptamana asta sper sa dau comanda la asta: http://www.f64studio.ro/det.php?id=412&pid=9110 So fucking happy about it!

  14. B said, on May 11, 2009 at 9:22 pm

    daca e un post cu nin prin blogosfera romaneasca – hop imi bag si eu nasul :)
    mergeti mergeti mergeti mergeti la nin, si daca intreaba Reznor de B, sa ii spuneti ca si-a uitat la mine cureaua si periuta de dinti, si mi-am pierdut telefonul pe care aveam nr lui , ca de-aia nu l-am mai sunat.

  15. the mad hatter said, on May 11, 2009 at 10:43 pm

    NIN ? Partea instrumentala – Trent Reznor – e geniala, versurile – tot Trent Reznor – nu prea imi plac (multe clisee).

  16. thecreatrix said, on May 12, 2009 at 8:35 am

    @Daianara darling,

    Tu cati anisori ai? Imi amintesti de mine cand aveam 21.

    I myself was an emo at that age. Nu emo de asta cu placa de par (eram saraca) si nici tzoale vans si cu capete de mort (eram saraca)… pacat ca nu am poze de atuncia sa iti arat ce emo dragalasha eram.

    @B: hei, dude, cureaua si periuta de dinti a lui Reznor sunt la MINE! la mine, da?!

  17. daianara said, on May 12, 2009 at 10:37 am

    @Creatix. Am 24 going on 25. I’m a late bloomer, I know. :P Lasa, iau eu aparatul ala si documentam toata perioada asta. It’s never too late.
    @B: Welcome! :D
    @Both: Nu va certati, sunt convinsa ca are mai multe. :P
    @Mad Ce clisee, unde? ;;)

  18. thecreatrix said, on May 12, 2009 at 11:33 am

    Oare cum arată cureaua lui Treznor?

    Cred ca e masculină, din piele neagra si plina de ţinte. hai că o iau razna…

  19. daianara said, on May 12, 2009 at 3:58 pm

    Hmm, Creatix, acuma ma faci sa caut modele de curele pe net. Fascinant cum un simplu cuvant poate crea obsesii temporare. :P


Leave a Reply

