The fabulous life

The land beyond

Posted in Rants by daianara on April 13, 2009

Exploram in week-endul asta (si in cele anterioare, de altfel) posibilitatea unui job in alt oras. Ideal, elsewhere, probabil pentru moment tot in Ro.  Uitandu-ma pe net  am inceput incet-incet sa restrang, sa clasific, sa tai de pe lista orase. Adica ok money , dar conteaza si unde. Insa dincolo de orice prejudecati legate de provincii, it hit me. Sunt nu orase, ci judete intregi despre care nu stiu absolut nimic. Complete blank. No idea. Never been featured la stirile de la ora 5.  Da, shame on me, dar orice tine de geografie nu a fost niciodata punctul meu forte. No idea unde e pasul Tihuta sau cat de lung e Transfagarasanul ori mai stiu eu ce se preda acum prin licee.

Oricum, sa luam de exemplu, Salaj, daca tot e vis-a-vis.  Ce-i pe acolo? Ce monumente, pesteri, baruri sau statui ale lui Eminescu au? Nu am nici cea mai vaga idee. De parca la granita Clujului se casca o gaura neagra. Stuff goes in and is never heard off again. Si vice-versa. :P Mda…

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. bloggerulcici said, on April 14, 2009 at 9:56 am

    Am avut si eu o astfel de revelatie. Si guess what…n-am facut nimic in privinta asta! :-|


Leave a Reply

