The fabulous life

Random thought #13-Biblioteca Adevarul

Posted in Random thoughts by daianara on April 10, 2009

Probabil stiti colectia de carti de la Adevarul. Titluri celebre despre care, cineva, candva, a decis ca nu esti om daca nu le citesti. Toate in niste volume perfect simetrice, legate in piele ecologica de o superba culoare verde voma. “Sa-ti faci bilblioteca”.
Initiativa laudabila si cu extrem de mare succes comercial din cate vad.
Totusi, intrebarea mea ar fi: oare cati dintre oamenii care isi cumpara cartile astea chiar le citesc? Pentru ca jumatate din firma si le comanda saptamanal iar pachetele in care sosesc arata ca lazile de ajutoare umanitare parasutate de catre ONU in Africa. Insa ma indoiesc teribil ca dupa 9 ore de lucru/zi merg acasa si de abia astepta sa vada ce a mai facut Anna Karenina.
But I’m sure I’m just being judgemental…

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Elena said, on April 10, 2009 at 3:43 pm

    Asta-mi aduce aminte de o zi in care a fost la mine la facultate un targ de carti si erau si astia cu colectia de la Adevarul. Era ditamai coada, se continua pana la scarile de la iesire. Eram ceva de genul :-O n-am mai vazut in viata mea asa coada la carti. Si eu ma indoiesc ca toata masa aia de oameni, dupa ce se vedeau in posesia pretioaselor carti se duceau acasa sa citeasca.

  2. daianara said, on April 11, 2009 at 4:32 am

    Well, sunt considerabil mai ieftine decat daca le-ai cumpara dintr-o librarie. In plus, inca se merge pe mentalitatea de nu esti om daca n-ai biblioteca si daca nu apuc sa le citesc eu, raman mostenire. :))

  3. the mad hatter said, on April 11, 2009 at 2:39 pm

    “le ia la copii”

  4. DrLyana said, on April 11, 2009 at 9:15 pm

    Eu am luat cateva carti, pentru ca nu le aveam in biblioteca. Iar daca le luam de la librarii dadeam cel putin dublu. Asta in cel mai bun caz. Si chiar le-am citit. Si daca vin dupa o zi in care am avut cursuri de la 8 la 20, tot iimi fac timp sa citesc. Macar cateva pagini. E mult mai relaxant decat sa ies la o cafea pe undeva…

  5. daianara said, on April 12, 2009 at 6:43 am

    Ok, si cu asta am ajuns la…o persoana? :P

  6. DrLyana said, on April 12, 2009 at 6:57 am

    Mai stiu si alte persoane care cumpara cartile asa pentru ca in librarie ar da mult mai mult pe ele. Si care chiar citesc ce cumpara.

  7. thcgirl77 said, on April 13, 2009 at 6:39 am

    initiativa e buna dar multe dintre carti in mod normal ar fi trebuit sa fie citite deja de oameni de peste 20 de ani. sunt carti clasice care se studiaza in liceu sau generala si altele care sunt pe listele de lectura de vara (in gimnaziu aveam din astea).
    eu citesc 1-2 carti pe luna, imi comand de la polirom ce`mi suna mai interesant sau cumpar in engleza de la librarii, dar cu mana pe inima zic ca nu m`as pune sa recitesc Ion sau Coliba Unchiului Tom si altele.


Leave a Reply

