The fabulous life

Cartea lunii martie: Dragostea dureaza 3 ani

Posted in The book shelf by daianara on March 6, 2009

Si pentru ca sunt precoce, am terminat deja de citit o carte luna asta. Pentru ca tot de tema asta dau (dragostea dureaza fix 3 ani si o,0 secunde) mare mi-a fost supriza sa dau de o carte cu acelasi nume pe rafturile din Carturesti. Rasfoit, placut, luat. Terminat de citit in 2 zile (nou record pentru mine).

Daca nu m-as fi uitat cu atentie cine e autorul as fi crezut ca e scrisa de un britanic.  Are vena aia de sarcasm si de ironie care imi place mie la nebunie. Here’s proof:

“In primul an spui: “daca ma parasesti MA OMOR”, in al doilea an spui “daca ma parasesti o sa sufar, dar o sa imi treaca”, iar in al treilea an spui “daca ma parasesti desfac o sticla de sampanie”.

Oare asa sa fie? In unele cazuri da, chiar mai repede de atat. Dar in cazul cartii, just read it and find out. Merita. :D

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. xelomon said, on May 12, 2009 at 1:50 pm

    Recomand si piesa de teatru cu acelasi nume. Se joaca pe terasa la TNB.
    Cartea asta mi-a placut si m-a enervat in acelasi timp, dar i-am dat dreptate autorului (ca si studiile asupra duratei dragostei)

  2. daianara said, on May 12, 2009 at 2:33 pm

    Da da, stiu de piesa de teatru. Astept cu nerabdare sa ajunga si-n Cluj. :D
    Mai stiu si ca “Dragostea dureaza 3 ani” e ultima carte din trilogie. Desi imi place stilul lui Beigbeder nu am pus mana pe restul. Inca nu se potrivesc cu “mood-ul” meu actual. :)


Leave a Reply

